S.C. Z-Online International Marketing S.R.L.
CUI: RO38827545
Nr. Reg. Com.: J23/562/2018
Sediu: Șos. București–Urziceni nr. 79, Comuna Afumați, jud. Ilfov, România
Tel.: 0731 331 394
E-mail: office@zilanhome.ro

1) Ariile de livrare
Livrăm pe teritoriul României prin curieri rapizi (ex.: GLS sau partener echivalent). La cerere, putem livra și în UE; pentru comenzile externe, costurile și termenele se confirmă înainte de expediere. Produsele voluminoase pot avea condiții specifice de manipulare.

2) Termene de livrare
Dacă nu s-a convenit altfel, livrăm fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 30 de zile de la încheierea contractului. Tipic: 1–3 zile lucrătoare în România; 3–7 zile lucrătoare în UE. Pentru produse „la comandă” termenul estimat se afișează în pagină.

3) Costuri de livrare
Tariful se calculează în funcție de greutate/volum, destinație și opțiunea „ramburs”, fiind afișat în coș înainte de finalizarea comenzii.

4) Modalități de livrare
Livrarea standard este „la ușă / la parter”. Pentru aparate grele sau fragile, livrarea cu doi operatori ori urcarea la etaj nu sunt incluse implicit; dacă sunt disponibile, se pot oferi contra cost. Instalarea nu este inclusă.

5) Confirmarea adreselor și livrărilor nereușite
Clientul trebuie să verifice corectitudinea adresei. Dacă livrarea eșuează din motive independente de curier/profesionist, reexpedierea poate genera costuri suplimentare.

6) Transferul riscului
Riscul se transferă consumatorului numai când acesta sau o terță persoană indicată dobândește posesia fizică a produselor. Dacă transportul este ales de client (altul decât cei oferiți de noi), riscul se transferă la predare către acel transportator.

7) Verificarea coletului și avarii la transport
La primire, clientul trebuie să verifice coletul. În caz de deteriorări: proces-verbal cu curierul, poze, anunț în 24–48 h la office@zilanhome.ro. Produsele vor fi înlocuite sau rambursate conform legii.

8) Întârzieri și opțiunile consumatorului
Dacă nu putem livra în termen, clientul poate rezilia contractul și primi integral banii în 14 zile.

9) Colet lipsă sau livrare greșită
Clientul are obligația să ne contacteze în 48 h pentru remediere (completare, înlocuire, retur gratuit).

10) Produse defecte la livrare și garanție
Pentru defecte la sosire, clientul sesizează în 48–72 h. Produsele beneficiază de garanția legală de conformitate de 2 ani (persoane fizice).

11) Dreptul de retragere
Consumatorul are 14 zile pentru retragere fără motiv, de la primirea produselor. Costul direct de returnare poate fi suportat de consumator dacă este informat în prealabil.

12) Dispute și ODR
Platforma europeană ODR a fost dezafectată (Regulamentul UE 2024/3228). Începând cu 20.07.2025 linkul ODR nu mai este aplicabil. Rămân valabile mecanismele ADR naționale și ANPC.

13) Contact livrare
Întrebări: office@zilanhome.ro, 0731 331 394 (L–V 9:00–18:00).

14) Actualizări
Politica de livrare poate fi modificată conform legislației sau schimbărilor operaționale. Versiunea actualizată este publicată pe zilanhome.ro.